donderdag 2 augustus 2012

Blogcandy!



78 opmerkingen:

  1. Geweldige candy!! Bedankt voor deze kans. Groetjes,
    Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoooooooooooooo zeg dat is een gave candy maar ik ben denk uitgesloten om mee te doen dat is nou weer een beetje jammer maar goed zal de candy wel op me blog zetten voor extra reclame :D;)

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wahoeeeeeeeee das een gave candy...knuffies peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. woh wat een super gave candy
    ik doe graag mee
    zal het gelijk op mijn blog zetten
    bedankt voor deze geweldige kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de kans om deze te winnen. Ik was aan het twijfelen welke ik zou nemen als cadeautje voor mijn verjaardag, maar als ik deze mag winnen, besteed ik het geld aan mooie stansen natuurlijk.

    SUPER!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das zeker een hele mooie Candy,
    hier wil ik graag aan meedoen.
    Groetjes jacq

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige candy. Als je dit nou eens zou winnen ...... Super.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super gave candy. Ik doe heeeeeel graag mee.
    Bedankt voor de kans en iedereen suc6.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw is dat een toffe candy. Ik wil wel een poging wagen hoor. heb de afbeelding in de sidebar van mijn blog gezet. Volger was ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige Candy gaan jullie veloten. Wil graag een kansje wagen, wie wil dit nu niet. Ga het gelijk op mijn blog plaatsen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAUWIE dat is een GAVE CANDY zeg, ik doe mee!!! Wens iedereen succes toe.

    Groet Crejabeja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldige candy, dank je wel voor de kans
    gr linda dekker

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil graag mee doen, ben al volger, maarik heb geen blob, val ik dan buiten de boot?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave candy hebben jullie, en ik wil graag een gokje wagen zal hem gelijk op mijn blog plaatsen.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw dit is gaaf om te winnen ik heb het op mijn blog gezet en volger was ik al.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw! wat gaaf om deze te kunnen winnen. Super Candy, bedankt!
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  17. tsjonge, dat is een gave candy, ik ben gelijk volger geworden, want hier wil ik graag aan meedoen en aangezien ik toch al een trouwe lezer en gebruiker ben van het HJ,de candy staat al in mijn sidebar, groetjes en veel succes allemaal, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een geweldige Candy!!!
    Ik heb een gokje gewaagd.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ow ik heb nog geen stansapparaat, dus dit zou wel heel leuk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een geweldige candy gaan jullie verloten, ik waag graag een gokje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bedankt voor de kans op deze geweldig mooie prijs.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waauuwww wat een super candy,bedankt dat we een kans mogen wagen.Die zou zeer goed van pas komen mocht ik hem winnen.

    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een super Candy ik heb meegedaan hij staat op mijn blog en volger was ik al :)groetjes melina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een fantastische candy,lijkt mij een geweldig apparaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gave candy. Ook ik waag graag een kansje.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een LUXE candy ... geweldig!
    Hij staat al op m'n blog en volger was ik al.
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik kan via een andere blog bij jullie terecht en ben gelijk volger geworden.
    Als het mag wil ik ook graag mee doen aan de candy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Woh wat een geweldige Candy om te winnen.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ja, zeg....dit is pas een leuke prijs ! Hopelijk heb ik ook eens geluk en wie weet !!!!
    Groetjes uit België
    Françoise'

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wie wil hierop niet zijn geluk eens beproeven. Iedereen s6 en bedankt voor de kans op deze gave prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat is een leuke candy, wie wil er nou niet aan meedoen...
    Bedankt voor de kans!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een geweldige candy helemaal super.
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke candy, daar wil ik graag aan mee doen...

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige candy,ik waag maar een gokje,want niet geschoten is altijd mis hé!

    Lieve groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  35. woooow wat een gave candy....
    daar zou ik heel blij mee zijn als ik die mocht winnen....(cuttlebuggie begint slijtage te vertonen)
    dusssss ik doe maar wat graag mee...
    Thanks voor de kans...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dat is een mooi candy.
    Ik wil dan ook graag mee doen.
    groetjes Marcelle

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een super mooie candy, ik wil graag een gokje wagen.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wow dat is een gave candy.
    Wil wel een gokje wagen

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wouwww , wat een gave candy
    nou hier wil ik zeker aan meedoen
    alvast hartstikke bedankt voor de CANDY
    ik heb aan alle eisen voldaan
    heel veel succes met het winnen van deze BIGSHOT

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een prachtige candy is dit zeg en ik wil graag een kansje wagen.
    al op mijn blog gezet en bedankt.
    Groeten Lenie.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oi!!!

    Obrigada pela oportunidade de participar do seu presente maravilhoso. Vou amar se eu ganhar, pois não a tenho!!! Coloquei o seu doce na barra lateral direcionando para o seu blog.

    Beijos

    Tenha uma semana abençoada e iluminada

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ook ik wil graag een kansje wagen om zo'n geweldige candy te winnen.
    Lieve groetjes, Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Que doce lindo!!!! Obrigada pela oportunidade de participar!!!!
    Conheci seu blog através da amiga Edilza http://edilzateixeira.blogspot.com.br/
    Fica com Deus!! Beijos!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Olá !!!!
    Conheci seu blog através da Amiga Edilza Teixeira, lindos seus trabalhos.
    Obrigada pela oportunidade de participar de seu candy, já postei na barra lateral.
    Sonho com esse candy, adoraria ganhar.
    Sucesso, felicidades, fique com Deus.
    Beijo.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een geweldige candy wordt hier weggegeven. Maar leuk dat iedereen de kans krijgt om mee te doen en deze leuke prijs te winnen. Ben gelijk volger geworden en de candy ga ik op mijn blog zetten.

    Groetjes, Friedy

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Leuke prijs om te winnen. Jammer genoeg heb ik geen blog en kan ik dus ook niet meedoen. Jolanda K.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een super candy! Hij staat op mijn blog enne...mijn stansapparaat is aan vervanging toe, dus wie weet!!
    Groetjes',
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  49. geweldiggg wat een mooie candy, wie wil die nou niet winnen he, ik heb het op mijn log gezet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  50. dat is inderdaad de moeite waard.
    Ik heb geprobeerd om hem op mijn blog te zetten
    Groet Nel ( yaranore)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. heb een blog aan gemaakt maar hoe verander je de link want nu link mijn link naar het hj zelf maar wil hem naar me blog toe kan je een link veranderen?

    want ik wil zo graag mee doen en ik sta op mijn geluks getal

    gr hill

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Was al lid via het hobbyjournaal blad, maar nu ook volger op de pc.
    Is gemakkelijk, alles komt vanzelf voorbij op google reader :)
    Mooie candy!
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  53. WAUWWWWWWW, Wat een gave Candy.
    Daar wil ik ook wel een gokje aan wagen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  54. mooi he dames en ik kan je zeggen hij isssssssss me fijn heb hem zelf ook en zou niet anders meer willen

    BeantwoordenVerwijderen
  55. geweldige candy!!
    doe graag mee om een klein kansje te kunnen wagen.
    veel succes!!
    en morgen zal ik eens kijken wat de kreaspectakel precies inhoud.
    ga voor het eerst naar toe. en als ik de weerbericht zie.....zal er genoeg zonneschijn zijn.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een geweldige candy zeg, ik ben al lang bekend met hj maar wist niet dat er ook een blog was, mooi moment om me aan te sluiten en een kansje te wagen, je weet het maar nooit.
    groetjes Liesbeth
    kaartjesvanliesbeth.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een mooi snoepje, die wil iedereen wel in huis halen.

    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat een prachtige candy!
    Daar doe ik graag aan mee!

    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Nou dat is een heeele mooie candy|

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Este doce é maravilhoso. Obrigada pela oportunidade de participar do sorteio. Parabéns pelo blog. Abraço.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Este doce é maravilhoso. Obrigada pela oportunidade de participar do sorteio. Parabéns pelo blog. Abraço.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Geweldige candy!! Ja, wie wil daar niet de kans voor krijgen om die te winnen. IK WEL!

    Groetjes

    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  63. hoi geweldig hier wil ik ook
    aan meedoen Groetjes Babs

    BeantwoordenVerwijderen
  64. wouw ja hier wil ik ook aan meedoen

    Groetjes Babs

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een leuke candy zeg.
    Nou die wil ik wel winnen , wie niet.
    weet alleen niet of ik mee mag doen maar de candy staat op mijn blog hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een geweldige candy en ja wie niet waagt die niet wint toch??

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  67. wouw dit is een super mooie candy en doe ik graag mee.
    groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Zo dat is een mooie candy , bedankt daarvoor , ik ga weer proberen om het op mijn blog te zetten , gr Humartine

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wow...ik ontdek dit vandaag pas. Ik wil graag een gokje wagen. De opdracht is uitgevoerd.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hi! Thanks for this chance to win the candy!! I don't have it yet!!
    Have a nice week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. wouw dit is een super mooie candy en doe ik graag mee.
    groetjes Nellie (Hulstes)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat een Superzoete candy!!! Bedankt voor deze kans. Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Net terug van vakantie ontdek ik zoveel leuke dingen.
    Dit is er één van. Graag doe ik mee. Super dat je mogelijk maakt.
    Groetjes, fijne dag nog, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat een geweldige candy.
    En oooohhhhh, wat zou ik die graag willen winnen......maar met mij nog veel meer lees merk ik hier :-]
    Bedankt dat ik mee mag doen aan deze super gave candy.
    Lieve groetjes Annette.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hallo hobbyvrienden:),
    Wat een leuke candy :-) Heel lief dat je die met ons wil delen.
    Ik wil graag een gokje wagen en heb je candy op mijn blog zetten.
    Ik zou het leuk vinden als je bij mij ook komt gluren;)
    Groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hoi, Ik meldde me op 31 augustus aan voor jullie geweldige candy maar zie mijn naam niet terug in jullie lijst. Is er iets mis gegaan?
    Fijne dag nog, groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen